۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

توضیحی در مورد مطلب - دکتر روازاده

با سلام مجدد به دوستان عزیز لازم میدونم چند نکته را عنوان کنم
بعضی دوستان در نظراتشون اتهام هایی به اینجانب زدند که من به اونها اتهامی نمیزنم و فقط توضیحی خدمتشون عرض میکنم

بنده مسلمان هستم و شیعه و پیرو حق و حقیقت خداوند شاهد است که آنچه گفتم حقیقت داشت البته الان نمیدونم وضع چطوریه تقریبا یکسال پیش مشاهداتم بود
همسر من تک تک سی دی های آقای دکتر روازاده رو پیاده سازی کرد و محو ایشان شده بود خود بنده هم اگر چه انتقادات زیادی داشتم نسبت به حرفاشون اما براشون ارزش قائل بودم
من نظرم این بود که خدا رو شکر یکی پیدا شده که از منابع طب اسلامی استفاده میکنه و مطالب رو جمع آوری میکنه و به مردم ارایه میده
مادرم را از شهرستان با کلی تعریف و تمجید کشوندم اونجا اما
اما وقتی ظرف همون یکی دوساعت مشاهداتی اینچنینی دیدم
وقتی دیدم خانواده های زیادی از شهرستانهای دور آمدند
و وقتی که واقعا شاید برای اولین بار در زندگیم احساس کردم که حتی میشه اینقدر اسلامی نما بود واینقدر نا اسلامی رفتار کرد و از همه مهمتر وقتی دیدم آقایان دارند با نام اسلام و ائمه جفا میکنند
وقتی دیدم روی بروشور تبلیغاتی شان نوشته اند انواع چای ایرانی مورد تایید ائمه معصومین و اندیشمندان بزرگ اسلامی
غیرت دینی و مذهبی ام مرا وا داشت که دیگران را آگاه کنم
افتخار هم میکنم که این کار رو کردم و تجربه ام را به دیگر مسلمانان ارایه دادم
نه دوست عزیز من صهیونیستی نیستم من شیعه ام شما تعریفتان نسبت به شیعه و صهیونیست مشکل دارد

من ذره ایی از هویت اسلامی و دینی ام را به صد هزار دکتر و مهندس غربی نمیدم البته بسیار بسیار از زحماتشان ممنونم اونها که شبانه روز زحمت میکشند و درس میخوانند و تنبلی ما رو که یاد گرفتیم تا کسی حرفی زد هزار اتهام بارش کنیم رو جبران میکنند
و البته به صدها روازاده هم نمیدهم دلیل نمیشه که هرکی چهارتا حرف از ائمه اطهار علیهم السلام زد یا چهارتا کتاب از جناب این سینا را مطالعه کرد لزوما کارش درست باشه
عمل فرد و رفتار او نشان دهنده ی صدق گفتار است برادر

مدت زیادی از اون جریان گذشته من شنیدم که سایت آقای دکتر روازاده پولی شده و چه و چه ...
من قضاوتی نمیکنم
من نامه قبلی را هم برایشان پست کردم اما پاسخی ندادند

به هرحال جانب احتیاط را نباید رها کنیم خدا عالم است انشاالله خدا به همه ی افرادی که در جهت افزایش علم و آگاهی و کاهش رنج بیماران و دردمندان تلاش میکنند سلامتی و طول عمر بده و همه ی آنهایی رو که با سواستفاده از دین و مذهب دل مردم رو به درد می آرن و عده ایی را دین گریز میکنند به راه راست هدایت کنه

آمین یا رب العالمین

۴ نظر:

  1. سلام بالاخره ما از کجا بفهمیم که شما صداقت دارید و شیعه هستید بله دشمن می تونه در لباس دوست هم ظاهر بشه و کسی نفهمه می خواهید ما رابدبین کنید این زمان زمانی شده که هر کسی خودش با غقلش حق و باطل رو تشخیص می ده شیعه کسیه که غیبت نکنه سوظن نسبت به کسی در دیگران ایجاد نکنه وگرنه صرف گفتن که من شیعه ام کافی نیست منافقان کسانی هستند که وقتی با مومنان وارد می شوند "و اذا لقوا الذین امنوا قالوا امنا و اذا خلوا الی شیاطینهم قالوا انا معکم انما نحن مستهزئون"

    پاسخحذف
  2. پاسخ به نظر قبل :
    اگر شما شیعه باشید و عقل سالم داشته باشید و خوب حرف طرف رو بشنوید این رو غیبت و ایجاد سوظن نمیدونید
    شما اگر بی غرض این حرف رو زدید یکی از این دو مورد شامل شماست:
    1-یا خوب متن رو نخوندید
    2-مشکل درک درست از دین دارید و باید بیشتر مطالعه بفرمایید

    پاسخحذف
  3. سلام، انتفاد شما کاملا منطقی است، به عنوان عضو کوجکی از جامعه پزشکی کشور، اکثر سخنان آقای روازاده را فاقد پایه علمی وبیشتر عوامفریبانه می دانم، بر وزارت بهداشت لازم است که تایید صلاحیت علمی افراد سودجو و اطلاع رسانی به مردم را جدی تر دنبال نماید.
    با تشکر

    پاسخحذف
  4. از نظر این حقیر پزشکان امروز در جهل مرکب بسر می برند

    پاسخحذف