۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

چه باید کرد

با مراجعه به صحبتها و مطالب منتشره در سایت دکتر روازاده و سی دی ها یک نکته خودنمایی میکنه القای حس ترس و وحشت و شک و تردید به مخاطب به این تیترها توجه کنید :

آیا می‌دانید که بیشتر چدن‌های موجود در بازار تقلبی هستند؟

آیا می دانید که رنگ نمک دریای اصل، خاکستری است!

آیا می دانید که این همه تبلیغات برای مصرف امگا3 جنبه تجاری داشته و بدن نیازبه امگا3 به این حد ندارد

فروش زعفران تقلبی با طعم خون گاو
سودجویان با گل خشت که بسیار شبیه زعفران است و اضافه کردن مقداری مواد غیرمجاز و در نهایت خواباندن آن در خون گاو اقدام به ارائه زعفرانی تلقبی و توزیع در جامعه به ویژه کرمان با نامهای تجاری معروف کرده اند که سلامت مردم را تهدید می کند

نمک هستی مورد تایید وزارت بهداشت نیست

قابلمه مسی و حسوم؛فرهنگ به غارت رفته
سرانجام پس از پی گیری های متعدد دوستان شما برای بازگشت به فرهنگ غنی نیاکانمان و رفع کم خونی در میان خانواده های ایرانی "حسوم" این یادگار ارزشمند حکمای ما که نزدیک به یک قرن بود از فضای آشپزخانه ها رخت بربسته بود،دوباره به آشپزخانه ها بازگشت. حسوم کفگیری است که از زمان های دور به دستور حکما در هنگام پخت غذا درون غذا قرار می گرفت و طبق سنت دیرینه تا پایان زمان پخت غذا درون قابلمه ها جای داشت

نیترات بالای آب در برخی مناطق تهران

چدن اصل ، زعفران اصل ، .... این اصل ها رو پس مردم بیچاره از کجا تهیه کنند بیشترش که در بازار تقلبی هست ؟

به نظر شما مخاطب چه تصمیمی میگیره ؟

۱ نظر:

  1. با سلام و تشكر از مطالبي كه نوشتيد من با موضوع برخورد در مطب با شما كاملا موافقم چون خودم پس از يكبار مراجعه به عطاري ايشان خيلي نظرم برگشت و از برخورد فروشنده بسيار ناراحت شدم و كاملا گيج شدم كه اگر ميگويند اسلامي پس اين چه طرز برخوردي است و در دلم اين شك افتاده بود با چند نفر ديگر هم كه گذرشان به آنجا افتاده بود صحبت كردم همه از اين مسئله شاكي بودند.
    به نظر من هم دستورات اسلام بايد با رفتار اسلامي و دلسوزانه در اختيار مردم قرار بگيرد تا بر دل بنشيند و گرنه نه تنها من بلكه هر عقل سليمي اين تصور را خواهد داشت كه از نام اسلام براي درامدزايي خودشان استفاده ميكنند.

    پاسخحذف